Tuesday, May 11, 2010

Isu Liwat Kedua: Satu Lagi Konspirasi Untuk Alih Perhatian Rakyat Terhadap Isu Rasuah UMNO/BN & Salah Urus Tadbir Negara

Hari ini 11 Mei 2010, dua hari telah berlalu perjalanan sambung bicara kes tuduhan liwat Anwar Ibrahim. Saksi goyang dalam menyatakan pendirian. Jarang sekali anak muda gugup untuk berdepan cabaran melainkan ini isu fitnah dan konspirasi.
Saiful jelas goyang untuk dua hari perbicaraan ini. Apakah mungkin mahkamah menggugurkan kes ini kelak. Yang penting untuk dijelaskan kepada rakyat bahawa isu fitnah liwat kedua dan isu lompat parti yang berlaku adalah usaha-usaha secara terancang UMNO/BN untuk menang besar dalam Pilihanraya Ke-13 dan merampas kembali Selangor, Kedah dan Pulau-Pinang.
Dikhabarkan dana sebanyak RM 76.7 bilion mungkin akan dibawa masuk untuk menjadi dana Pilihanraya UMNO/BN hasil daripada duit-duit rasuah yang di'parking' diluar negara. Hanya menteri-menteri pakar UMNO sahaja yang mengetahui bagaimana untuk membawa duit-duit haram daripada luar negara yang menjadi simpanan mereka.
Rakyat jangan tergugat dengan isu yang dibawa UMNO/BN. Fokus kita adalah membentuk kerajaan amanah dan berkebajikan. Pemimpin bersih akan menjadi pilihan rakyat. Rasuah para menteri wajar disiasat segera.
Isu kehilangan enjin jet pejuang F5-E bernilai RM 50 juta, Kapal selam scorpene tidak boleh menyelam yang melibatkan rasuah RM 3.7 bilion. APCO dibayar RM 20 juta yang mana boleh menjejaskan keselamatan negara, isu keselamatan oleh PDRM, kes tembakan melulu sebahagian anggota PDRM dan lain-lain kes rasuah politik yang belum selesai yang melibatkan ramai pemimpin besar UMNO/BN seperti Rafidah Aziz-Saham Bumiputera, KJ-ECM-Libra, Najib-Kapal Selam-Altantuya, Muhyiddin-Johor dan lain-lain.
Ini isu-isu sebenar rakyat yang melibatkan soal kebajikan, keselamatan dan keamanahan pemimpin. Isu-isu fitnah liwat kedua dan lompat parti adalah usaha terancang UMNO/BN secara strategik untuk menumpaskan Pakatan Rakyat dalam PRU-13. RAKYAT AWAS dengan UMNO/BN.
BERSATU BERSAMA PAKATAN RAKYAT

No comments:

Post a Comment