Tuesday, May 11, 2010

Kenyataan Songsang SD Johari Rakan Senator Ezam

Bagi kita songsang sungguh kenyataan oleh rakan Senator Ezam, SD Johari. Barangkali ada ilmu tertinggal diajarkan oleh Senator kepada SD Johari ataupun ini merupakan satu arahan bosnya untuk menjawab gesaan kita agar Ezam menjelaskan apakah beliau pernah berjumpa Saiful ataupun tidak? Apakah Ezam percaya Anwar seorang peliwat. Boleh rujuk kenyataan SD Johari yang percaya bahawa Anwar Ibrahim seorang homoseksual.
Ketika ini, hanya orang bawahan Ezam seperti SD Johari yang berani tampil menyatakan beliau percaya Anwar melakukan perkara itu dan Maha Munafik. Tetapi ini mungkin hujah songsang para pelompat parti apabila hujan duit datang mencurah dan lebat. Apakah mereka faham akan makna munafik? Hujah Dr. Yusuf Qardhawi jelas memperingatkan kita agar tidak membuat tuduhan zina pada orang lain tanpa membawa empat orang saksi. Adakah SD Johari ada 4 saksi yang melihat kejadian itu? SD Johari begitu yakin dengan hujah songsangnya.
SD Johari menuduh Anwar Ibrahim Maha Munafik, namun kita persoalkan apakah selepas 10 tahun baru SD mahu mengesahkan bahawa Anwar seorang peliwat dan Maha Munafik? Tidak lain tidak bukan individu seperti SD Johari hanyalah orang bawahan Ezam yang mengikut bosnya. SD tidak pernah disentuh Anwar tetapi tiba-tiba hilang arah untuk bersama UMNO/BN. Ini menunjukkan ketidakcerdikan mereka. 10 tahun berlalu, barulah kemudian mengaku merasa tertipu. Najib yang berdolak dalih dalam membuat pengakuan di TV3 tentang berjumpa Saiful, apakah itu tidak Maha Munafik? Sd Johari pandai memberikan gelaran kepada orang lain mungkin bagi mewakili Senator Ezam. Jadi apa pula gelaran untuk Najib dan Rosmah? Rasanya tidak berani SD Johari memperkatakan tentang ini kerana dia sekarang berada dirumah UMNO/BN.
Tuduhan liwat ini adalah semata-mata usaha untuk mengalihkan pandangan pandangan rakyat terhadap isu rasuah UMNO/BN serta salah urus tadbir negara.
Mengapa tidak cerdik untuk lebih awal mengetahui bahawa Anwar Ibrahim seorang munafik? Ataupun mereka kini telah digelapkan dengan wang untuk bersama UMNO/BN?. Jangan harap untuk mendapat Senator pula SD Johari selepas mengutuk Anwar Ibrahim. Orang bawahan Ezam ini juga perlu ingat bahawa Senator Ezam dapat jawatan Senator kerana Anwar Ibrahim, tanpa Anwar Ibrahim siapalah mahu memberi jawatan Senator kepada Ezam. Najib pun tidak akan beri jawatan Senator kepada Ezam melainkan ada jasa 'besar' yang perlu dilakukan atau telah dilakukan bagi menguburkan politik Anwar Ibrahim.
Apakah yang munafiknya Anwar? Tipukah matanya yang lebam 1998? Tipukah pinggangnya yang sakit 1998? Jika ini bukan konspirasi jika menurut rakan Ezam ini, mengapa sampai perlu dipukul Anwar Ibrahim pada 1998?
Kita timbang-timbangkan pemikiran songsang orang Ezam ini dan UMNO/BN. Atau ini menggambarkan level pemikiran Senator Ezam, Najib dan UMNO/BN.

No comments:

Post a Comment