Wednesday, November 9, 2011

ALBUM HI-TEA & PIDATO MEGA PILIHANRAYA AMK N9









































Terima kasih buat semua teman-teman Angkatan Muda Keadilan N. Sembilan yang telah bersama menjayakan Hi-Tea & Pidato Mega Pilihanraya AMK N9.

Semoga usaha ini mampu memberikan perkongsian informasi terkini isu-isu semasa termasuk Laporan Ketua Audit Negara berkaitan Kelemahan Pengurusan Kewangan Kerajaan N. Sembilan di bawah pimpinan UMNO/BN. Masa untuk perubahan sudah tiba di N. Sembilan. Kebanyakkan kakitangan awam termasuk beberapa pegawai tinggi kerajaan telah menyatakan kekesalan terhadap apa yang berlaku terutamanya yang dilaporkan oleh Ketua Audit Negara.

Lanjutan daripada Hi-Tea & Pidato ini, AMK N. Sembilan telah membuat Laporan kepada SPRM bersama-sama dengan pimpinan AMK Negeri dan Pemimpin Pakatan Rakyat pada Jumaat lepas 4 November 2011. (Lampiran Report SPRM pada blog).

Dalam pertemuan bersama-sama dengan beberapa jentera DUN, insyallah, semua pihak telah bersetuju untuk memainkan peranan membuat laporan SPRM/Polis berkaitan isu ini dengan merujuk kepada laporan yang telah dibuat oleh AMK N9.

Gelombang laporan ini akan menjadi asas untuk kita terus memberikan penerangan kepada rakyat N. Sembilan berkaitan 'Success Story' Pakatan Rakyat di SELANGOR, KELANTAN, PULAU PINANG & KEDAH. Juga AMK Cabang-Cabang akan memberikan fokus kepada edaran makluman Kandungan BELANJAWAN KESEJAHTERAAN RAKYAT oleh DS Anwar Ibrahim (Pakatan Rakyat).

Salam Perjuangan,

-Nazree Yunus-
Naib Ketua AMK Malaysia

No comments:

Post a Comment